2011. október 5., szerda

Virslivel, sajttal, karfiollal rakott tejfölös tészta

Ma ismét tésztás menünk volt. Első gondolatom az volt, hogy ezt is sonkával készítem, mint múlt héten, de aztán jött a virsli gondolata. 

Így készült

A penne tésztát sós vízben megfőztem, és külön a rózsáira szedett karfiolt is sós-delikátos vízben. Miközben főtt a tészta és a karfiol, felkarikáztam a virslit, egy kis pohár tejfölt elkevertem egy tojással, valamint egy pici tejszínnel hígítottam. Kevés sót és borsot tettem bele. Majd kimargarinozott tepsibe rétegesen raktam a hozzávalókat: tészta, tejföl, virsli, reszelt sajt, ismét tészta, tejföl, virsli, reszelt sajt. Tetejére kerültek a karfiolok, amiket meglocsoltam még a tejföllel és sajtot reszeltem a tetejére. Alufóliával letakartam és kb. 45-50 percig sütöttem 180 °C-os sütőben. Majd alufólia nélkül további 10-15 percig sütöttem.

Hozzávalók:
40 dkg penne
1 pár baromfivirsli
1 kis pohár tejföl
1/4 dl tejszín
1 tojás
10 dkg reszelt sajt
1 közepes karfiol fele

A fényképezőgépem nincs itthon, ezért csak telefonnal tudtam fényképezni. Így sajnos nem az igazi, de azért mégis felteszem a képet is. :)
Legfelső sajtréteg nélkül (sütés előtt)
Legfelső sajtréteggel (sütés előtt)



Ilyen lett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése