2011. október 2., vasárnap

KonoPizza - "pizza - újragondolva"

Ma Budapesten voltam. Találkoztam egy nagyon jó barátnőmmel. Kaptam tőle egy kávé és egy ebédmeghívást. Ezúton is köszönöm. :)
Kipróbáltuk az újonnan nyílt KonoPizzat. Bővebb információt itt találtok a helyről. Bátran merem ajánlani mindenkinek. Mi nagyon finomat ettünk. :) Volt egy "egyet fizet, kettőt kap" kuponom. Úgy volt érvényes, hogy ugyanazt a pizzát választjuk. Ezt ugyan nem tudtuk, de úgy sikerült, hogy egyformát választottunk. Szóval egy áráért mindketten jól laktunk. :) Én személy szerint csak a kávé után éreztem teljesen telítve magam, de most a pizza is jó volt ebédre. Sőt. :)
Mi a Konospecial ("A hagyományos olasz konyha ízeinek izgalmas kombinációi.") csoportból a Genovese-t választottuk. Tartalma: csirkemell, grillezett zöldségek, mozzarella, paradicsomszósz, bazsalikomos pesto. A zöldségek padlizsán és cukkini voltak. Nagyon finom volt. :) Úgy ettem mint a fagyit, körbe-körbe eszegettem. Ugyan én a fagyit nem szeretem, de ezt a tölcséres tésztát a töltelékkel nagyon megszerettem. :) Elárulom, hogy a fagyit a tölcsér miatt sem szeretem, de itt még a tölcsér is finom, még a legvége is. Oda csúszott le a fincsi paradicsomszósz. :) Egyébként minden hozzávaló nagyon ízlett.
Nagyon örülnék, ha nálunk is nyílna. Az étlapot nézve legalább még 5 féle pizzát megkóstolnék + 2 féle salátát. Remélem, hamarosan hozzánk is eljön a KonoPizza, mert már Szolnokon is fognak nyitni egy üzletet. Kár, hogy már nem tanulok Szolnokon. :( :)

Genovese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése