2011. szeptember 8., csütörtök

Első kajám az új sütőben - 2011. 08. 30.

Ma próbáltam ki először egyedül a sütőt. (Értsd: Anya nem volt itthon, akinek már több tapasztalata van gáztűzhelyek terén és persze egyébként is a konyhában.) Ezért egy már jól bevált és könnyű receptet választottam. Még pedig a paradicsomos csirkemellet. Ezt a receptet már leírtam korábban. Most annyi eltéréssel készült, hogy fűszerezésnek csak delikátot, minimális sót és borsot használtam. Mivel még csak ezek kerültek át a konyhába. :) A borssal csak a paradicsomot szórtam meg. Ő már régóta emlegette, hogy ilyet evett először nálunk, de azóta még nem készítettem… Most megleptem vele. :)
Ja, és most már olyat is tudok mondani a recepthez, hogy 150 °C-os előmelegített sütőben sütöttem a husit. :)
Még csak ismerkedek az új tűzhellyel, de igyekszem minél többet használni. :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése