2011. augusztus 22., hétfő

Paprikás-tejfölös csirkecombok

Csirkecombok kerültek ki a fagyóból. Általában sütni szoktuk őket, de most gondoltam, legyen belelő valamilyen pörköltféle. Én amúgy a sült combokat inkább csak frissen szeretem, másnap már nem olyan az íze. Ezért sem akartam most sütni.

Így készült

Egy csík füstölt szalonnát apróra felkockáztam, majd enyhén megpirítottam, kiszedtem egy kis tányérkába. A kifőtt zsírjában megfonnyasztottam a vöröshagymát és a fokhagymát, majd pirospaprikát szórtam rá és összekevertem. Ezután beletettem a megtisztított csirkecombokat és sóval, borssal, delikáttal ízesítettem. Megforgattam a hagymás alapban, majd visszatettem a szalonnakockákat, valamint 1 felkockázott paradicsomot és paprikát. Mindig annyi vízzel felöntöttem, hogy félig ellepje a húst. A végén 2 evőkanál tejfölt kis vízzel és pici szafttal összekevertem, majd összekevertem vele a húst. Egy kicsit még főtt így, aztán elzártam a tűzhelyet.
Köretnek teljes-kiőrlésű szarvacskát főztem.
Hozzávalók:

6 csirkecomb
1 kis füstölt szalonna
1 vöröshagyma
2 g. fokhagyma
1 paradicsom
1 paprika
2 ek. tejföl
só, bors, delikát


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése