2011. július 21., csütörtök

Tortilla hússal + saláta

Most a Knorr segítségét vettem igénybe a tortilla ízesítéshez. A tészta is bolti volt, de azért jóízűen megettük az elkészült tortillákat. :)

Így készült

A csirkemellett apró csíkokra felvágtam, majd olajon fehéredésig pirítottam. Ezután szinte a teljes puhulásig folyamatosan adtam hozzá egy-egy pici vizet, hogy le ne égjen. Közben forgattam, kavargattam a husit. Majd mikor már teljesen kész volt, a húsra való fűszert rászórtam, és még kicsit pirítottam. Hipp-hopp kész is lett a hús! :)

Saláta

Most is ez a része volt a kedvencem. :) 4 evőkanál olívaolajat összekevertem 1 evőkanál tárkonyecettel és belekevertem 1 evőkanál mézet. Ebbe apróra vágott paradicsomot (3 db), uborkát (1 db) és vöröshagymát (1 db), valamint fetasajtot tettem. Majd fél evőkanál sóval összekevertem. :)

A szósz készítésben is a Knorr volt segítségemre. A fűszert ketchuppal és majonézzel kevertem össze. Ezzel megkentük a tésztákat, majd édes chili szószt is tettem rá, ezután következett a sült krumpli, a husi és a saláta. Sőt még csípős chili paprikát is tettem az egyikbe.
Jó kis pufi lett a tészta, nehéz is volt összetekerni. Hát még megenni anélkül, hogy kiessen a töltelék. De megettük. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése