2011. július 30., szombat

Tepsis húsos krumpli

Ma a kajakészítés legegyszerűbb módját választottam. Jövő héten még egyszerűbb dolgom lesz. Kirándulni megyünk, és míg oda leszünk nem én főzök. :) Természetesen azokról az ételekről is készül fotó, amit a nyaralásunk alatt eszünk és fel is teszem a blogba. Jó lesz emléknek és ötletnek. :)

Így készült

A csirkemellet apró csíkokra vágtam, majd csirke fűszerkeverékkel és sóval, borssal befűszereztem. Kevés olajat raktam rá, majd 1-2 órára beraktam pácolódni a hűtőbe. A krumplit felkarikáztam, sóztam, borsoztam. Kissé kiolajozott tepsibe leterítettem a krumplit és arra pedig a csirkemellet. Bár a csirkemell olajos volt, de meg akartam előzni, hogy a krumpli odasüljön, ezért került pici olaj a tepsi aljára is. 1 óra alatt meg is sült. :)

Azért az elutazásunk napjára készítünk egy kis ebédet, majd arról is beszámolok. Szerda óta pácolódik a husi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése