2011. július 15., péntek

Paradicsomos - sajtos csirke

Így készült

A csirkemellet szeletekre vágtam és enyhén kiklopfoltam. Majd csirke fűszerkeverékkel befűszereztem és egy kevés olívaolajat öntöttem rá. Kicsit összeráztam a tálat és pár órára betettem a hűtőbe pácolódni.
A szeleteket jénai tálba helyeztem, amelyet már nem kentem ki margarinnal, nem olajoztam be, mert a husi úgyis kicsit olajos. A szeletekre sajtot reszeltem (trappista), majd a karikára vágott paradicsomokkal befedtem. A paradicsomot oregánóval szórtam meg. Alufóliával lefedett jénaiban kb. 45-50 percig sült, majd levettem a fóliát és még kb. 10 percig sütöttem.

Köret: Krumplipürét készítettem. A krumplit margarinnal és tejföllel áttörtem. Jó kis lágy állaga lett.

Hozzávalók:

40-50 dkg csirkemell
csirke fűszer
2 közepes paradicsom
olívaolaj
sajt (lapka sajtot is használhatunk)
oregano

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése