2011. július 3., vasárnap

Dubary szelet, vagy amit akartok

Úgy is mondhatnám, hogy karfiolos-tejfölös csirkemell szelet. 100%-ig nem vagyok benne biztos, hogy az általam elkészített étel a dubary szelet, de minden esetre úgy tudom. :)

A csirkemellet szeletekre felvágtam, majd enyhén kiklopfoltam. Sóztam, borsoztam, sőt csirke fűszerrel is ízesítettem.
Olajozott jénai tálba beletettem a szeleteket. Előfőzött karfiol rózsákat tettem a husikra. Felvertem egy tojást és összekevertem egy nagyobb pohár tejföl kb. 3/4 részével, valamint egy evőkanál sima liszttel. Ezt az öntetet a karfiolos húsra tettem, majd sajtot reszeltem a tetejére. Alufóliával letakart sütőben kb. 1 óráig sütöttem. Sült krumpli volt a köret.

Hozzávalók:
40-50 dkg csirkemell
1 kisebb fej karfiol
1 pohár tejföl
1 felvert tojás
só, bors, csirke fűszer
1 ek. liszt
2-3 ek. olaj (tepsit kikenni)
sajt (ízlés szerinti mennyiség)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése