2011. június 1., szerda

Sajtos-hagymás csirke

Úgy döntöttem, hogy a blog megnyitásának örömére máris leírom, hogy mit készítettem ma. :)
Az én alapszakácskönyvem c. könyvből készült el egy csirkés finomság. Remélem, hogy finom, mert még nem kóstoltam meg.

A csirkecombokat befűszereztem csirke fűszerkeverékkel, sóval, borssal. Kb. két evőkanál lisztet összekevertem egy teáskanálnyi pirospaprikával, kevés sóval és borssal. A csirkecombokat olajozott tepsibe helyeztem és rászórtam a lisztes keveréket. Majd hagyma karikákat helyeztem rá, és leöntöttem kevés olajjal, és 2 zúzott fokhagyma gerezddel összekevert tejföllel. Ezután mehet is a sütőbe! Kb. 40 perces sülés után kivettem, sajtot reszeltem rá és még egy 15-20 percre visszatettem sülni.
Köretként krumplipürét és/vagy salátát tudok elképzelni hozzá. :)




ui.: Kezdő blogoló vagyok és most más elfoglaltságom van, de igyekszem majd képekkel is gazdagítani a blogot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése