2011. június 22., szerda

Ki jön hozzám vendégségbe?

Jelentem, ma leállamvizsgáztam. Közgazdász lettem turizmus-vendéglátás szakon. Úgyhogy most már papírom is van róla, hogy érdekel a vendéglátás, főzőcske. :) Álláskeresés (és remélhetőleg munka) és pihenés mellett most már igyekszem majd a konyhában is többet lenni és bővíteni a blog tartalmát. :)
Valamelyik nap kaptam egy mexikói receptes könyvet. Kinéztem a neten és vagy kétszer megtapogattam a könyvesboltban, és végül megvettem. :) Nem titok, hogy vonz Mexikó. Útiterv listán szerepel. Addig is amíg helyben kóstolhatom meg a nemzeti ételeket, itthon csempészek egy kis mexikói ízvilágot a konyhába. :) Már nagyon várom, hogy kipróbáljam a könyv valamelyik receptjét. Elég sok van, ami tetszik belőle. Hétvégére tortillat terveztem készíteni, méghozzá én szeretném elkészíteni a tésztát. Tudom, nem nagy kunszt, mert már csináltam, de többnyire könnyebb megvenni a boltból. Nos, meglátjuk, hogyan alakul a hétvége. Most ki kell pihenni magam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése